Alla inlägg den 30 juni 2007

Av Bettan - 30 juni 2007 16:56

Nu har man varit modig igen och anmält till tävlingar. Så nu är det "bara" att se till att alla moment blir klara. Kniven på strupen....
Detta är tävlingar som jag har anmält till.
Finspång 11/8       Lydnadsklass 1
Nora        19/8       Lydnadsklass 1
Kopparberg  2/9    Appell spår
Kumla           15/9  Appell spår
Sedan ska jag även anmäla mig till Frövi den 9/9 i Appellspår när jag har fått tag på en anmälningsblankett.
Biggan & Mona, ni hänger väl på?????


Nu ska jug ut att flytta buren från volvon till lillbilen. Anders och Martin ska til Uddevalla imorgon på motercross VM och då har de tingat volvon.
Jag ska vara spårläggare imorgon på Kumlas elit tävling så då får man gå upp tidigt. Bra träning inför måndagen när arbetet väntar igen.

Ovido - Quiz & Flashcards