Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

Sjuk

Av Bettan - 19 februari 2009 21:05

Nu var det ett tag sedan det blev uppdaterat i bloggen.


Hundträningen har faktiskt fått ligga på hyllan ett tag. Det var varit annat som har tagit tid. Bla är min mamma sjuk och ligger på sjukhus. Sedan har jag oxå inte harit helt kurrant. Jag har varit yr ett par dagar men nu hoppas jag att det har gett sig.


Sedan har ju Anton och jag varit och tittat på valparna. De är hur söta som helst, men nu börjar tänderna kännas rätt så bra...... (alltå de gnager rätt så bra på en både här och där..) Men det gör inget för dom är så söta!!


Nu har jag vinkat av gubben och sonen. De har i kväll startat sin resa mot Östersund. På lördag ska Martin tävla USM. Resan började bra... när dom skulle backa av gårdsplanen upptäckte dom olja under bussen. Men det var bara oljefiltret som inte satt som det skulle. Så nu är det fixat, hoppas inget annat händer på resan för det är ju rätt så långt. (typ 56 mil)


Här kommer en bild på Martin. Nya kläder och ny hoj, snygg va???


//Bettan





 
 
Mögel-Åsa

Mögel-Åsa

19 februari 2009 21:59

Kul med trevligt snack i kväll!

http://www.kennelhyzz.se

 
Jill

Jill

20 februari 2009 16:03

Snygging på kortet... Hoppas lilla mamma mår lite bättre just nu :( Och ta hand om dig Bettan...

http://hundarnaojill.wordpress.com

 
Carina S

Carina S

22 februari 2009 06:30

Halloj!
Tack för ditt grattis!! Baqqi är en sån underbar hund att jobba med -helt kanon!!
Ibland får hundträningen ligga lite lågt men ni kommer igen!! Vi syns säkert nå framöver!!
Ps ska du ha tillökning i flocken?
Ha det gott Carina & Lei-Anns Baqqi.....

http://www.ängestorpshappylei.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 2 juni 2009 09:44

    Hej   Nu kan ni läsa om oss på:  www.bettanexo.se   //Bettan ...

Av Bettan - 29 maj 2009 21:50

Här hemma ligger vi i med lydnadsträning. Vi ska vara med i DM-laget så jag känner pressen.... Vi ska ju köra högre momenten, phu... Så nu tränas framåtsändande, skall och tung apport flera gånger om dagen. I morgon (lördag) ska jag följa med Martin ...

Av Bettan - 23 maj 2009 21:34

Martin (älsta sonen) har ju haft problem med knäna en längre tid. Det är i och för sig inte bra nu heller men nu vet vi vad det är för fel. Korsbanden är av i båda knäna :(  Bara 16 år och trasiga knän.... Men nu är det i alla fall på bättrings vägen...

Av Bettan - 16 maj 2009 10:16

I fredags var det lydnadstävling på klubben. Jag startade i LK2. Det blev några små missa och ett 2:a pris..... Vill så gärna få ett första pris, bara att kämpa vidare. Här är våra poäng och dommarens kommentarer (mina momentarer). Platsliggande     ...

Av Bettan - 10 maj 2009 20:39

Kan ni tänka er att man kan bli helt slut efter en dag på MH-test. När jag kom hem undrade gubben vad jag hade gjort för jag såg helt slut ut....  Man gör ju ingenting förutom att traska lite i skogen :-) I dag har Exo's älsta valpar (valpar och ...

Ovido - Quiz & Flashcards