Alla inlägg den 3 november 2008

Av Bettan - 3 november 2008 10:57

Även gårdagen bestod av lite träning.


Först på morgonen åkte jag till klubben för att träffa uppfödaren Marika.

Kelpieföreningen skulle ha möte på klubben (Kumla) så den var en hel del uppfödare där.

Sedan efter lite prat och en kopp kaffe åkte jag till skogen för att träna sök. Vi var 6 st som träffades för att köra sök.

Jag körde hittaövningar och en lösrulle hämtning. Jätte nöjd!


Sedan en uppmaning till alla som tränar med mig.....

Lämna inga saker till mig som nycklar och radioapparater!!!!!

Av någon konstig anledning har jag en förmåga att slarva bort saker och ting......


I går blev en komradio kvar i skogen, men som tur var hittade vi den, phu...


På torsdag fyller Anton 12 år. Måste försöka att komma på någonting att köpa till honom i present.

Han önskelista besår av; en dator, ny telefon och radiosystd helikopter....


Varför kan barn inte ha "normala" önskelistor......

Ovido - Quiz & Flashcards