Direktlänk till inlägg 25 juli 2008

Sommarvärme

Av Bettan - 25 juli 2008 09:46

Ja, nu är sommaren här. Skönt att ha semester. Det som är mindre bra är att hundträningen blir lidande, men lite träning har vi fått till.


I tisdags blev det spår och uppletande. Funkade kanon förrutom missad pinne i skogen..


I torsdags blev det lydnad och spår en kortis på morgonen. Sedan blev det för varmt.

På kvällen tog familjen en tur till Askersund. Fin sommar stad. Vi tittade på båtar och åt en bit mat. Och vad träffar vi i Askersund, jo kelpien Gaj (Whyalla's Garay) med familj. Kul

 
 
Ingen bild

Biggan

25 juli 2008 21:10

Hallojsan! Kolla om bilden syns nu.
Säg till Exo att han hejar på sin fästmö imorgon, är du snäll. Å, du idag fyller hon TRE år.

 
katja

katja

26 juli 2008 10:34

Semestern verkar börja i alla fall med strålande väder. Själv har jag haft 2 veckor redan men ska ha lite till i slutet av augusti. Ossi har fått borelia så han får ta det lite lungt en period, vilket han tycker är pina. Ha det så bra, och grattis till sonens enduroframgångar!
/katja

http://www.tassain.se

 
Emelie & Elis

Emelie & Elis

28 juli 2008 20:45

Ha det bra i värmen du oxå!

http://www.emelieshundtraning.se

 
Ingen bild

lena

28 juli 2008 21:20

Ha en bra dag i storstan, hälsa Anders från mej.

 
Jill

Jill

2 augusti 2008 19:03

Trevligt att träffas. Äntligen!! Fina fina Exo!! Hoppas du gillade Kid! Kram

http://hundarnaojill.dinstudio.se

 
Anna & Juni

Anna & Juni

4 augusti 2008 11:57

Kul att ses på lägret! Vi kanske ses igen redan i helgen, hoppas på bättre väder :)

http://www.annaronge.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 2 juni 2009 09:44

    Hej   Nu kan ni läsa om oss på:  www.bettanexo.se   //Bettan ...

Av Bettan - 29 maj 2009 21:50

Här hemma ligger vi i med lydnadsträning. Vi ska vara med i DM-laget så jag känner pressen.... Vi ska ju köra högre momenten, phu... Så nu tränas framåtsändande, skall och tung apport flera gånger om dagen. I morgon (lördag) ska jag följa med Martin ...

Av Bettan - 23 maj 2009 21:34

Martin (älsta sonen) har ju haft problem med knäna en längre tid. Det är i och för sig inte bra nu heller men nu vet vi vad det är för fel. Korsbanden är av i båda knäna :(  Bara 16 år och trasiga knän.... Men nu är det i alla fall på bättrings vägen...

Av Bettan - 16 maj 2009 10:16

I fredags var det lydnadstävling på klubben. Jag startade i LK2. Det blev några små missa och ett 2:a pris..... Vill så gärna få ett första pris, bara att kämpa vidare. Här är våra poäng och dommarens kommentarer (mina momentarer). Platsliggande     ...

Av Bettan - 10 maj 2009 20:39

Kan ni tänka er att man kan bli helt slut efter en dag på MH-test. När jag kom hem undrade gubben vad jag hade gjort för jag såg helt slut ut....  Man gör ju ingenting förutom att traska lite i skogen :-) I dag har Exo's älsta valpar (valpar och ...

Ovido - Quiz & Flashcards