Direktlänk till inlägg 15 augusti 2007

Lydnad hemma

Av Bettan - 15 augusti 2007 21:33

I dag körde vi lite lydnad hemma.
Det blev hopp, framförgående, frittfölj& inkallning med fokus på att inte göra så vid sväng vid mig.
Det funkade faktiskt jätte bra, är så nöjd.
Bra att man har ett hinder hemma man kan träna på. För vi behöver träna på hopp-sitt.

I morgon blir det träning på klubben och på söndag ska vi åka till Nora på lydnadstävling.

 
 
Biggan

Biggan

15 augusti 2007 22:11

Hej!
Jag tränar inte lydnad imorgon, för då är det månadstävling i agility. Vi ses säkert på klubben.

http://biggan.bloggagratis.se

 
biggan

biggan

16 augusti 2007 07:30

Ja, månadstävlingen är på klubben.

http://biggan.bloggagratis.se

 
Emelie

Emelie

16 augusti 2007 09:41

Håller med dig, Hopp sitt hopp är inte helt enkelt. Ester vill gärna sätta sig för nära hindret, eller så tar hon några steg innan hon sätter sig. Vi får träna, är inget annat att göra. Vi ses säkert ikväll. Ska till klubben och träna samt ha återträff för min och Paulas valpkurs. Vi ses!

http://esterochemelie.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

16 augusti 2007 14:14

Lycka till på söndag!! Väntar på sms efter tävlingen....

http://www.goskelpie.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 2 juni 2009 09:44

    Hej   Nu kan ni läsa om oss på:  www.bettanexo.se   //Bettan ...

Av Bettan - 29 maj 2009 21:50

Här hemma ligger vi i med lydnadsträning. Vi ska vara med i DM-laget så jag känner pressen.... Vi ska ju köra högre momenten, phu... Så nu tränas framåtsändande, skall och tung apport flera gånger om dagen. I morgon (lördag) ska jag följa med Martin ...

Av Bettan - 23 maj 2009 21:34

Martin (älsta sonen) har ju haft problem med knäna en längre tid. Det är i och för sig inte bra nu heller men nu vet vi vad det är för fel. Korsbanden är av i båda knäna :(  Bara 16 år och trasiga knän.... Men nu är det i alla fall på bättrings vägen...

Av Bettan - 16 maj 2009 10:16

I fredags var det lydnadstävling på klubben. Jag startade i LK2. Det blev några små missa och ett 2:a pris..... Vill så gärna få ett första pris, bara att kämpa vidare. Här är våra poäng och dommarens kommentarer (mina momentarer). Platsliggande     ...

Av Bettan - 10 maj 2009 20:39

Kan ni tänka er att man kan bli helt slut efter en dag på MH-test. När jag kom hem undrade gubben vad jag hade gjort för jag såg helt slut ut....  Man gör ju ingenting förutom att traska lite i skogen :-) I dag har Exo's älsta valpar (valpar och ...

Ovido - Quiz & Flashcards